anything about milakechix
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Replace this with your own profile.


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   


selamat hari guru :D

ASSALAMUALAIKUM

Selamat hari guru , wah wah wah .. gembira nyee tadi , kitorang tak belajar laa .. Walaupon kat sekolah tadi tak ade meja ngan kerusi.. its oke , btw , kitorang bebas nak buad ape .. Tapi kelas kitorang je laa kot , Biasa laa kelas kesayangan cikgu2 laa katakan .. hehe :D First , tak sukee sebab takde meja ngan kerusi kat kelas .. So, tak boleh laa nak belajar kann .. Herm , rupa2 nye lagi best takde meja ngan kerusi .. Waktu perhimpunan tuu , cikgu yang bertugas , Cikgu Zety .. haha :D aku orang keempat ucap Hari Guru kat cikgu zety , Cikgu bagi sikit2 taklimat kat kitorang , esh esh esh , sedih , cikgu macam nak nangis pulak aku tengok .. 
Lepastuu , ucapan dari nisa pulak , Ketua Murid .. Adoii , niy yang buad aku ngantuk niy .. Lepas dah habis ucapan dari nisa , Kitorang dengar cikgu2 nyanyi pulak .. best best best , thank you cikgu sebab nanyikan lagu untuk kitorang semua .. hehe :D Perasan aku niy .. Haha , tadii tu belum sambut hari guru lagii , kitorang sambut minggu depan , yang tadi tuu just taklimat ngan sedikit ceramah jee.. hehe :D 
Pastu , aku ngan izaty .. haha :D tak sabar niy nak bagi hadiah kat mama Rozi .. hehe :D mama Rozi tuu teacher Rozilawaty , guru kelas kitorang .. Tiba2 , cikgu cakap .. masuk kelas , pastu datang laa aku ngan izaty .. Aku cakap , teacher , boleh tak kalau saye nak suap teacher ? hahah :D wahh , sweetnyee .. pastu , sebelum aku suap teacher tuu , teacher suruh kitorang ambik gambar same2 , satu kelas .. wah best nyee .. Pastu sesi penggambaran suap2 pulak , First , aku suap teacher , pastu , baruu izaty suap teacher .. Pastu masuk kelas ... Bila masuk kelas , eh eh eh , tak de kerusi ngan meja .. Adoii , cammane nak belajar niy ? Pastu aku ngan izaty pegi jumpa Cikgu Zety .. Datang2 jee cakap kat cikgu , Cikgu , Coklat niy , boleh tak kalau saye nak suap cikgu ? pastu , cikgu cakap boleh ajee .. Pastu , aku ambik gambar aku tengah suap cikgu , best best best .. Pastu , ambik gambar same2 .. Pastu , masuk laa kelas , tengok2 dah ade Cikgu Zalina , eh eh eh , dorang ambik gambar laa .. Pastu , cikgu suruh kitorang ambik gambar sekali , aku kann pendek mestii la kat tengah ! haha :D Pastu , takde cikgu , so , kitorang buad laa kerja sendiri .. Pastu , sir hussin pulak panggil pegi belajar .. haha :D oke laa tu .. sebab ambik kertas periksa , herm , tak yah tanye dapat markah bape keyy .. 
Pastu , rehat , kitorang rehat cam biase jee , Tapi , aku ngan izaty naik pusat sumber .. haha :D Dalam perjalanan jumpe Fairuz laa pulak ! Fairuz tuu suke kat izaty .. haha :D aku ngan jia pulak ejek diaa .. pastu , alamak , terserempak laa pulak ngan paqwe aku ! esh esh esh , pastu , dorang pulak ejek aku .. Herm , pastu jia kate , Paqwe aku jee takde .. haha :D lek ar jiha , sape suruh ko tak ajak paqwe ko gi situu ! pastu , alahai .. Menyampah aku ngan budak lelaki yang gedik kat pusat sumbeer tuu , menyakai je tauu nye -..- pastu , dah rehat tuu masuk kat kelas .. dapat susu lagi .. sedap :D free lagi .. hehe :D pastu kitorang masuk dewan .. herm , tak buad ape2 pon sebenarnye .. haha :D pastu masuk laa kelas balik .. Kitorang pasang tikar , pastu , kitorang macam berkelah kat dalam kelas tuu tauu .. boleh tidur , boleh main , boleh gelak2 .. best best best .. hehe :D banyak permainan kitorang main .. Dalam kelas aku benci kat Naqib , Ridjai ngan geng2 dia laa .. die amek kasut aku ! pastu aku amek laa kasut zaki balek , pastu , die sepak izaty , pastu izaty pura2 nangis , haha :D  Aku cakap die nangis , Naqib dah cuak dah .. Pastu Izaty lari pegi belasah die .. bhaha :D tauu takot ngan aku.. 
Pastu , balek dan tamat laa cerita pada hari ini :D Tapi , minggu depan Sambutan Hari guru yang sebenar , so , ready laa nak enjoy :D byebye , dah penat menaip dah ni :D ilapchiu <3